Personalizowane koszulki w reklamie

Koszulki z nadrukiem to nie tylko popularna metoda reklamy firmy, ale także nieszablonowy pomysł na upominek. Jak można wykorzystać podkoszulki z nadrukiem? Jakie techniki druku stosuje się w dzisiejszych czasach przy tworzeniu tego typu t-shirtów?
Podkoszulki z nadrukiem i ich wykorzystanie nie tylko w promocji
Podkoszulki są szeroko wykorzystywane w promocji – służą do reklamy przedsiębiorstw, świadczonych usług oraz konferencji. Koszulka z oryginalnym tekstem może być rozdawana uczestnikom targów pracy lub imprez muzycznych. Logo firmy nadrukowane na t-shirt jest dobrze widoczne i w kilka sekund przykuwa uwagę ewentualnych odbiorców. podkoszulki z nadrukiem można też użyć do integracji pracowników przedsiębiorstwa, np. jako część wspólnej identyfikacji nakładany podczas spotkań lub szkoleń firmowych. Poza tym podkoszulki ze spersonalizowanych nadrukiem można użyć w życiu prywatnym – to świetny pomysł na podarunek, między innymi z okazji ukończenia 18-tki, zakończenia studiów lub Dnia Dziadka. Zabawa w gronie rodziny i przyjaciół zyska całkiem inny wymiar, jeżeli wszyscy obecni ubiorą t-shirty ze śmiesznym napisem.
Obecne technologie nadruku na koszulkach reklamowych
t-shirty reklamowe powstają przy zastosowaniu najlepszych technik druku. Z reguły jest nim sitodruk, a więc metoda, w której każdy kolor obrazu jest odzwierciedlony oddzielnie na siatce, na przykład z włókien albo metalowej. W następnej kolejności specjalny barwnik przeznaczony do tkanin jest przetłaczany przez tę sztancę. Odtworzone w tym procesie teksty bądź grafiki są nadzwyczaj wytrzymałe – podkoszulki można prać wiele razy bez obaw o zniszczenie nadruku. Sitodruk pozwala na stosowanie właściwie dowolnej barwy, a także uzyskanie ciekawych efektów, m.in. gradientów, a oprócz tego jest wyjątkowo opłacalny przy znacznych nakładach. Do druku na gadżetach reklamowych korzysta się też z termodruku, folii flock, tampodruku i transferu cyfrowego. Termotransfer nadaje się do niskich druków – także pojedynczego egzemplarza! Technika ta polega na wgrzaniu w materiał folii flock lub flex. Również w tym przypadku nadruk ma wysoką odporność.