Torby z nadrukiem – idealny gadżet reklamowy

Przed właścicielami marek, którzy wybierają się na targi czy też zamierzają poprowadzić event promocyjny, często pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Musi on wszak nie tylko przykuwać uwagę ewentualnych klientów, ale także być na tyle przydatny, by od czasu do czasu z niego korzystali i tym sposobem utrwalali więź z marką. Artykułem tego typu jest m.in. torba z nadrukiem.
Torby z nadrukiem – typy
Przeglądając katalogi drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych szybko zauważymy, że pod hasłem “torba” kryje się wiele artykułów. Są to głównie torby na zakupy – najbardziej funkcjonalny i prawdopodobnie najpopularniejszy gadżet reklamowy. Nadruk logo czy nazwy imprezy na płóciennych, jutowych i bawełnianych torbach na ramię zawsze wspaniale wygląda i jest dostatecznie wytrzymały, aby przez długi czas utrzymywać się na materiale. Dodatkowym plusem tych toreb jest ich cena. W zależności od rodzaju torby oraz nakładu zamówienia, koszt przeważnie zaczyna się od paru złotych za sztukę. Napisy można nanieść także na torbach konferencyjnych, termoizolacyjnych lub na notebooka. Są to gadżety, które docenią na pewno organizatorzy prestiżowych sympozjów oraz pokazów. Naturalnie, cena produktów tego typu i wykonania druku na nich jest wtedy dużo wyższa – osiąga kilkadziesiąt złotych.
Co zamówić wraz z torbami z własnym nadrukiem?
Podmioty organizujące działania marketingowe na ogół zamawiają kilka typów gadżetów. Powinny więc nawiązać współpracę z hurtownią z gadżetami, która w swojej ofercie ma jeszcze kilkanaście innych produktów reklamowych do zadruku. Wraz z torbami bawełnianymi warto zdecydować się np. na nadruk na kosmetyczkach, plecakach typu worek czy pozostałych praktycznych artykułach z tkaniny lub dodać do zamówienia o tradycyjne gadżety reklamowe, jak długopisy, smycze i ołówki, które nadal są uwielbiane przez klientów.