Agencja reklamowa – jak pomoże wypromować Twój biznes?
Kiedy prowadzi się firmę, obojętnie czy zajmujemy się sprzedażą, produkcją czy świadczeniem usług, akcje marketingowe powinny być ważnym elementem budowania rozpoznawalności marki. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na organizację i opłacanie własnych sekcji ds. marketingu, jednak mniejsze biznesy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, zazwyczaj poszukują pomocy u zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja marketingowa – grupa profesjonalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja reklamowa to grupa twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami świetnie orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w sieci (prowadzenie kont social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki (również DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą zlecić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy obwoluty), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, że zostanie ono prawidłowo zastosowane na etapie projektowania materiałów promocyjnych – billboardów, ulotek, stoisk targowych bądź plakatów. Agencja reklamowa napisze również atrakcyjne, unikatowe wpisy na stronę internetową zamawiającego oraz opracuje strategię interakcji z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych portali społecznościowych, jak Instagram, Twitter czy Facebook.
Do jakich podmiotów kierowana jest oferta agencji reklamowej?
Oferta agencji reklamowej kierowana jest głównie do przedsiębiorstw, które nie dysponują swoim działem promocji. Aczkolwiek nie oznacza to, iż to wyłączny model kooperacji. Praca agencji często polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie zespołu ds. reklamy i marketingu. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, konferencji czy targów wymagających na ogół drobiazgowego planowania, te obowiązki może wykonać agencja marketingowa. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające budowę kompetentnego oraz harmonijnego zespołu pracowników – należy powierzyć jej zorganizowanie wyjazdu integracyjnego czy też opracowanie planu kursów. Na rynku działają dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednakże wybierać te, które gwarantują dostęp do znacznego zespołu kompetentnych specjalistów. Pozwala to na zlecenie wszystkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad spójnością kampanii oraz wizerunku marki.
Nasze dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]