Czym jest pozycjonowanie stron?

Dowiedz się, komu zlecić pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach

Pozycjonowanie stron to szereg czynności mających na celu poprawienie obecności stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zajmie strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej zgromadzi odwiedzających witrynę, co w rezultacie powinno prowadzić do zwiększenia ilości transakcji firmy. Dodatkową zaletą tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, usługi bądź produktu.

Google wartościuje wszystkie strony internetowe na podstawie w przybliżeniu dwustu różnorodnych wskaźników. Rezultat tej ewaluacji warunkuje to, na której pozycji strona czy jej podstrona pokaże się internaucie w wynikach wyszukiwania na daną frazę. Za najważniejsze czynniki rankingowe eksperci do spraw SEO uważają między innymi jakość treści, linkowanie (on-site oraz off-site), a także responsywność.

Wstukując w przeglądarkę Google jakąkolwiek frazę, użytkownik dostaje wykaz stron, które algorytm uznał za najbardziej dopasowane do szukanego zapytania. Które adresy pojawią się w wynikach wyżej niż inne? Głównie te, których zawartość jest niepowtarzalna i starannie nasycona trafnymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma również prędkość ładowania się witryny (zarówno w wersji na urządzeniach przenośnych, jak i desktopowej), poprawnie wykonane kodowanie, a także ilość stron internetowych zamieszczających odnośniki do naszej witryny.

Pozycjonowanie sklepów i stron www – powierz to fachowcom z firmy SEO

Google cyklicznie zmienia algorytm, stąd zaleca się oddać pozycjonowanie stron i sklepów specjalistom. Trafnym wyborem jest firma SEO, która ma kilkuletnie doświadczenie w takich działaniach. W takich firmach zatrudnionych jest wielu specjalistów nie tylko od SEO, ale również projektowania stron czy copywritingu. Pozostawiając pozycjonowanie strony zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne działania, które również rozwiną firmę.

Do kogo skierowana jest oferta pozycjonowania sklepów i stron internetowych?

Pozycjonowanie to przede wszystkim oferta adresowana do administratorów stron, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż produktów albo usług firmy. Prowadząc nawet niszową działalność nierozważnie jest współcześnie nie posiadać własnej strony firmowej lub ją utworzyć, lecz zaniechać jej pozycjonowanie. Biznesowi konkurenci nie próżnują w walce o dotarcie do kolejnych klientów. Wedle badań aż 97% klientów szuka w internecie opinii o lokalnych markach, co klarownie pokazuje do jak rozległej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu strony czy sklepu w Top10 wyników wyszukiwania w przeglądarce niesamowicie zwiększa prawdopodobieństwo, iż klient skorzysta z naszej oferty.

Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]