Rodzaje i charakterystyka pozycjonowania

Jeżeli potrzebujesz zlecić pozycjonowanie stron internetowych, wejdź na http://bit.ly/32XiPsJ

Istnieją 3 główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W tym pozycjonowaniu najistotniejsze jest dołączenie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę najczęściej:
– dzielnicę (np. “sklep komputerowy Jeżyce”)
– miejscowość (“saksofonista Kraków”)
– kraj (“hotele Polska”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale zda egzamin w działaniach dla podmiotów lokalnych, które adresują swoją ofertę tylko do klientów zamieszkujących na tym samym obszarze. Ta metoda pozycjonowania jest preferowania także wtedy, gdy firma ma nieduży budżet na promocję i nie może rywalizować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania lokalnego, np. zamiast “sklep odzieżowy”, to “sklep odzieżowy Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon

Następny typ pozycjonowania to słuszne i sprawdzone wyjście dla osób dysponujących niewielkim budżetem na reklamę. Dzięki stosownemu dobraniu fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale też koszty reklamy w Google Adwords mocno się obniżą. Pozycjonowanie Long Tail to także dużo niższa konkurencja. Ważne jest też to, iż coraz popularniejszy jest trend wpisywania uściślonych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– smartfon Samsung Galaxy A50 czerwony,
– obuwie sportowe Nike Revolution białe sklep online,
– golarka Braun Seria 3 czarna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie ważne szczególnie dla sklepów internetowych. Za sprawą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę towarów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w Google.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa specyficzną rolę przed cyklicznymi albo jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Święto Pracy, Dzień Dziecka czy koncert popularnego piosenkarza. Ten rodzaj pozycjonowania będzie bardzo efektywny, jeśli popularna w danym okresie fraza zostanie odnaleziona i użyta z należytym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze turystyki oraz gastronomii. Przeważnie należy rozpocząć je na 8-10 tygodni przed wybranym wydarzeniem, żeby Google zdążyło na czas zaindeksować nową bądź uzupełnioną treść witryny internetowej.

Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]